Česká televize je generálním mediálním partnerem pardubického závodiště

Představitelé Dostihového spolku a.s. a Česká televize podepsali v pondělí 8. dubna memorandum, kterým deklarují vzájemnou spolupráci. Veřejnoprávní televize bude generálním mediálním partnerem pardubického závodiště minimálně po dobu následujících čtyř let. 

Memorandum o vzájemné spolupráci svými podpisy stvrdili generální ředitel České televize Petr Dvořák a předseda představenstva Dostihového spolku a.s. Richard Benýšek. Spolupráce se uzavírá na čtyři kalendářní roky 2019 – 2022. Česká televize získává vysílací práva a televizní výrobu z Velké pardubické a čtyř kvalifikačních dostihů na legendární dostih a poskytne signál pro streamování kvalifikačních dostihových dnů a Velké pardubické.

„Dostihový spolek a Česká televize spolupracují dlouhodobě a spolupráce si váží. Potvrzení partnerství na další čtyři roky je výtečnou zprávou nejen pro závodiště, ale především pro diváky a příznivce dostihového sportu,“ okomentoval spolupráci předseda představenstva Dostihového spolku Richard Benýšek.

V loňském roce jen samotný mítink s Velkou pardubickou živě u televizních obrazovek a programů ČT 1 a ČT Sport sledovaly více než dva miliony diváků.

Publikováno: 9.4.2019 10:45:00
Kategorie: dostihy
Rubrika: ostatní
diskuze k článku
Aktuální číslo
Obsah čísla 12/2019