Sport v nás probouzí to nejlepší, zdůrazňuje kampaň Českého olympijského týmu

Držte se svého cíle. Přejte ostatním to nejlepší. Nezapomínejte na své přátele. Postavte se k překážkám čelem. Buďte věrní sami sobě. Vyznávejte hodnoty, které v nás všech vzbuzuje sport. Všichni jsme jeden tým. CZECH TEAM. To jsou hlavní motivy nové kampaně Českého olympijského týmu, která chce nejen ve sportovních fanoušcích probudit odhodlání, fair play, týmový duch, odvahu a hrdost.

„Chceme široké veřejnosti ukázat, jak je sport pro společnost důležitý. Nejen z pohledu aktivního životního stylu a zdraví, ale také proto, že dává lidem do života důležité vlastnosti. Chtěli bychom, aby se lidé připojili k hodnotám Českého olympijského týmu, abychom vytvořili jeden tým,“ řekl Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru. „Kampaň je dlouhodobá a bude pokračovat i po letošních olympijských hrách. Míříme nejen na sportovce, ale na celou společnost, protože věříme, že sport dokáže v lidech probudit to nejlepší.“

Vedle webové prezentace je součástí kampaně rozhlasový spot a zejména minutový televizní šot, jehož natáčení se zúčastnili fanoušci, aktivní hvězdy a také legendy českého sportu. „Tohle není klasická reklama, ale nabídka a prezentace toho, že by se lidé měli trochu zamyslet – nejen mladí, ale i starší a nejstarší – a trochu se hýbat,“ řekla legendární gymnastka Věra Čáslavská.

Sedminásobná olympijská vítězka v klipu vítá v cíli běžkyni, kterou ztvárnila herečka Jana Pidrmanová. Spot režíroval David Ondříček, natáčení se zúčastnily desítky dobrovolníků z řad fanoušků. A s nimi olympijští medailisté Martin Doktor, Šárka Kašpárková, Kateřina Emmons, Květa Pecková-Jeriová a Imrich Bugár, úspěšný krasobruslař Tomáš Vernera stále aktivní hvězdy, atletka Denisa Rosolová a vodní slalomář Jiří Prskavec.

„Zapojení ambasadorů z řad aktivních i bývalých olympioniků je pro nás klíčové a průlomové, protože jde o osobnosti, které představují zmíněné hodnoty a dokážou je lidem předat. Naším cílem je zapojit všechny generace a ukázat Čechům, že mohou být hrdí nejen na profesionální sportovce, ale i sami na sebe. Nemusíte vyhrávat závody, abyste měli být na co hrdí,“ uvedl Marek Tesař, marketingový ředitel Českého olympijského výboru.

Ambasadory kampaně jsou trojnásobná olympijská medailistka ve střelbě Kateřina Emmons (odhodlání), olympijský vítěz v moderním pětiboji David Svoboda (fair play), olympijská šampionka ve veslování Mirka Topinková Knapková (hrdost), stříbrný olympijský medailista ve vodním slalomu Vavřinec Hradilek (odvaha) a dvojnásobný olympijský vítěz v rychlostní kanoistice a sportovní ředitel Českého olympijského výboru Martin Doktor (týmový duch). Kompletní webovou prezentaci najdete na www.olympic.cz/czechteam.

Ani v kampani z dílny Ogilvy & Mather nechybí legendární běžec Emil Zátopek, jehož osobnost provází v různých podobách Český olympijský tým v roce 2016. Rozhlasový spot kampaně Czech Team je vystavěn na příběhu o tom, jak Zátopek věnoval svou zlatou olympijskou medaili australskému soupeři Ronu Clarkovi.

Spoty i webová prezentace jsou teprve začátkem kampaně, která bude ve druhé fázi během léta pokračovat aktivací směrem k olympijským hrám a olympijským parkům, kde si budou lidé moct vyzkoušet řadu sportů a zároveň fandit českým sportovcům v Riu.

 

 

 

Buďte vždy v obraze s magazínem Jezdectvi.cz.
Přihlašte se k odběru našeho newsletteru a získejte tak nejrychlejší přístup k zásadním novinkám a akcím.

Z odběru je kdykoliv možné se odhlásit.