Pražská vydavatelská společnost – redakce Jezdectví v průběhu září a října 2009 organizuje doposud největší mediální průzkum mezi hipologicky zaměřenou veřejností, jehož cílem je zvýšení kvality a zefektivnění poskytovaných informací prostřednictvím časopisu Jezdectví, dětské přílohy Koníček a zpravodajského internetového portálu Jezdectví.cz.
Dovolujeme si vás proto požádat o zapojení do tohoto průzkumu, čímž se zároveň zařadíte do soutěže o 48 poukázek do kterékoliv z prodejen sítě Dance and Jump (Praha, Ostrava, Plzeň, Karlovy Vary, Litoměřice, Přerov) v celkové výši 50.000 Kč! Cenu získá vždy 50. došlý dotazník.
Zapojením do ankety můžete získat: (logo Dance and Jump)
1x poukázka na odběr zboží v hodnotě 10.000 Kč
2x poukázka na odběr zboží v hodnotě 5.000 Kč
15x poukázka na odběr zboží v hodnotě 1.000 Kč
30x poukázka na odběr zboží v hodnotě 500 Kč
Informace získané z průzkumu budou použity výhradně pro potřeby Pražské vydavatelské společnosti a budou zpracovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Jak odpovídat na dotazník?
Pro usnadnění elektronického zpracování výsledků průzkumu prosíme upřednostněte zaslání odpovědí prostřednictvím elektronické pošty, příp. formou SMS zprávy (postup viz. níže). V případě, že zvolíte raději „papírovou“ formu, zašlete vyplněný dotazník (ke stažení pod článkem, vhodné odpovědi zakroužkujte) na adresu: Redakce Jezdectví, Křižíkova 35, 186 00 Praha 8 – heslo „Průzkum Jezdectví“. Na vybraných hipologických akcích (výstava Koně v akci – Pardubice, výstava Kůň – Lysá nad Labem, finále Českého skokového poháru – Praha) bude možné dotazníky vhodit do speciálních anketních boxů. Pokud to uznáte za vhodné, můžete u vybraných bodů zvolit více variant odpovědí. Dotazník si můžete vytisknout – viz příloha pod článkem.
SMS forma hlasování:
Odpovědi zasílejte formou SMS ve tvaru JE mezera PRUZKUM mezera VYBRANE MOŽNOSTI (např. JE PRUZKUM 1A 2B 3C 4DF 5GLMN 6AF 7A 8BCDEFG 9ADF 10B 11C 12A 13ACD) na telefonní číslo 900 15 08, které je jednotné pro všechny operátory. Cena jedné SMS je 8 Kč včetně DPH. Z jednoho tel. čísla lze zaslat pouze jednu SMS.
Poskytovatelem služby je BAUER MEDIA, v. o. s., V. Huga 6, 150 00 Praha 5. Kontakt: sms@bauermedia.cz nebo infolinka: +420 257 323 251, cena hovoru dle vašeho tarifu pro volání do pevné sítě. Výherci budou krátce po ukončení soutěže osloveni SMS zprávou se žádostí o zaslání kontaktních údajů.
Elektronická forma hlasování:
Zkopírujte si do e-mailu následující souhrn všech variant odpovědí (ohraničen vodorovnými čarami) a u jednotlivých čísel otázek ponechte pouze taková písmena, která platí pro vaši odpověď. Posléze zašlete svoji kombinaci čísel a písmen na adresu: redakce@jezdectvi.cz. Do e-mailu můžete též připsat, které z dalších časopisů a internetových stránek o koních sledujete.
______________________________________________________________________
1AB 2ABCDEFGH 3ABCDEF 4ABCDEFG 5ABCDEFGHIJKLMNOPQRS 6ABCDEFG 7ABCDEF 8ABCDEFGHIJKLMNOPQRS 9ABCDEF 10ABCDE 11ABCDE 12ABCDE 13ABCDEFGH
Kupuji si tyto časopisy s koňskou tématikou:
Sletuji tyto internetové stránky s koňskou tématikou:
Kontaktní údaje:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon:
E-mail:
______________________________________________________________________
Otázky:
1) Pohlaví:
A) žena
B) muž
2) Věk:
A) do 15 let
B) 15 – 19
C) 20 – 24
D) 25 – 29
E) 30 – 39
F) 40 – 49
G) 50 – 59
H) více jak 60 let
3) Sociální zařazení:
A) student
B) zaměstnanec
C) živnostník
D) podnikatel
E) nezaměstnaný
F) důchodce
4) Vztah ke koním:
A) pouhý obdivovatel
B) občasný jezdec
C) pravidelný jezdec
D) aktivně závodící jezdec na amatérské úrovni
E) profesí jezdec / chovatel
F) majitel jednoho koně
G) majitel více koní
5) Převažující hipologické zaměření:
A) skoky
B) drezura
C) všestrannost
D) spřežení
E) voltiž
F) vytrvalost
G) reining
H) pony
I) rovinové dostihy
J) překážkové dostihy
K) klusácké dostihy
L) rodeo
M) westernové disciplíny
N) horsemanship
O) práce s chladnokrevnými koňmi
P) netradiční disciplíny
Q) agroturistika a rekreační ježdění
R) chovatelství
S) bez zaměření
6) Z časopisů o koních si kupuji:
A) Jezdectví – jsem předplatitel
B) Jezdectví – pravidelně
C) Jezdectví – nepravidelně
D) jiný časopis – jsem předplatitel
E) jiný časopis – pravidelně
F) jiný časopis – nepravidelně
G) nekupuji žádné časopisy o koních
7) Internetové stránky o koních zaměřené na zpravodajství a inzerci sleduji:
A) téměř denně
B) 3 a vícekrát týdně
C) méně jak 3krát týdně
D) zhruba 1krát týdně
E) párkrát do měsíce
F) nesleduji vůbec
8) V hipologických médiích vyhledávám hlavně články:
A) o chovu koní
B) o genetice a původech koní
C) o veterinární problematice
D) o správné výživě koní
E) o novinkách ve vybavení pro jezdce a koně
F) poradny odborníků
G) návodné a výcvikové články
H) reportáže ze sportovních a chovatelských akcí v ČR
I) reportáže ze sportovních a chovatelských akcí v zahraničí
J) reportáže z netradičních míst spojených s koňmi
K) o slavných lidech a koních
L) z historie jezdectví
M) zprávy z chovatelských svazů a jezdeckých institucí
N) rozhovory se zajímavými lidmi
O) polemické články
P) souhrnné informace o výsledcích závodů
Q) pozvánky na akce a kalendář závodů
R) inzertní část
S) žádná témata neupřednostňuji
9) Na internetu preferuji:
A) aktuálnost
B) komplexnost
C) stručnost
D) přehlednost
E) neomezovanou délku textových materiálů
F) neomezované množství obrazových materiálů
10) Se současnou úrovní časopisu Jezdectví jsem:
A) velice spokojen(a)
B) spíše spokojen(a)
C) spíše nespokojen(a)
D) velice nespokojena
E) se neměl(a) možnost blíže seznámit
11) Se současnou úrovní přílohy Koníček jsem:
A) velice spokojen(a)
B) spíše spokojen(a)
C) spíše nespokojen(a)
D) velice nespokojena
E) se neměl(a) možnost blíže seznámit
12) Se současnou úrovní zpravodajského webu Jezdectví.cz jsem:
A) velice spokojen(a)
B) spíše spokojen(a)
C) spíše nespokojen(a)
D) velice nespokojena
E) se neměl(a) možnost blíže seznámit
13) K předplatnému časopisu Jezdectví (dětské přílohy Koníček) by mě přesvědčila možnost:
A) výraznější slevy, než je nyní
B) získání atraktivního dárku navíc
C) získání dlouhodobých výhod a slev u partnerů vydavatele
D) předplatit si levněji Jezdectví bez Koníčka
E) předplatit si levněji Koníčka bez Jezdectví
F) dřívějšího dodání časopisu oproti běžné distribuci
G) exkluzivního přístupu k vybraným informacím na internetu
H) nic by mě nepřesvědčilo